Akik szerint egy ember nem tudja megváltoztatni a világot

Ez a poszt azoknak szól, akik azt mondják neked, vegánnak hogy úgy sem tudod megváltoztatni az egész világot. Ne higgy nekik, mert igenis meg tudod! Én 2 hónapja lettem vegán, és máris sikerült hatással lennem a környezetemre!

change-your-thoughts-and-you-will-change-the-worlds.jpg

2 hónapja elkezdtem vásárolni a sarki bioboltban. Ami olyan biozöldséges-biokisbolt. Akkor még mindössze egy tofu árválkodott a hűtőben és néha volt egyfajta vegán sajt. Aztán elkezdtem rendelgetni mindenfélét. Aztán volt, hogy nekem megrendelte, de mire érte mentem, megvette más. A minap beszélgettem a boltossal, és elmesélte, hogy mióta elkezdett hozni nekem vegán élelmiszereket, mások is keresik és veszik. Azóta a korábbi szegényes kínálat a következőre duzzadt: van mindig 2-3 fajta növényi sajt, 2 fajta tofu, gabonakolbász, gabonavirsli, 2 fajta hummus, és most már gabonasonka és szójapárizsi is :) Itt van néhány kép ezekről :)

Azért ez szép eredmény, ugye? :)