1 hónapja kezdtem vegán lenni

Augusztus 24-én határoztam el magam, hogy én mostantól vegán akarok lenni, ennek több mint egy hónapja. Semmit nem bántam meg, és jobban érzem magam.

Azt hittem, hogy az étkezés megoldása lesz a legnehezebb, de több mint 2 hete nem ettem semmilyen állati eredetű ételt! És nem is kívánom. Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen egyszerű lesz!
Az is nagyon jól esik, hogy sokan ismeretlenül is felajánlottátok a segítségetek. Nem tudom, hogy tudtok-e ezek után nyugodtan aludni, de lehet hogy egyszer élni fogok vele :D
Még rengeteg dolgot kell persze tanulnom, de igazából semmi más nem kellett ahhoz, hogy ezt megvalósítsam, mint az elhatározás, és az első lépés megtétele. A blogban tovább fogom írni, milyen lépcsőket tettem meg, hol tartok most, de lehet hogy közelebb kell hoznom a célom elérésének határidejét, mondjuk az év végére :)