Gombapástétom

Ma este akartam valami gyorsat csinálni, és megnéztem, mi van a hűtőben. Volt még néhány gomba a legutóbbi bevásárlásból, és gyorsan utánanéztem, mit lehetne belőle gyorsan összedobni, és hát gombapástétom lett :) Én így csináltam.

img_1036.JPG

Hozzávalók

  • 3-4 nagyobb fej gomba (én csiperkét használtam)
  • 1 hagyma
  • kókuszolaj
  • pörkölt mogyoró (sós is lehet) vagy kesudió
  • morzsolt kakukkfű

Elkészítés

A hagymát apróra vágtam, a serpenyőt felhevítettem és kókuszolajat tettem bele. Mikor elolvadt, beletoltam a hagymát. Közben felvágtam a gombát szeletekre, majd azokat még 2-3 darabra, ezt is beledobtam a serpenyőbe. Megsóztam és tettem rá bőven kakukkfüvet. A kakukkfű nagyon jól kihozza a gomba ízét, ezért én általában mindig használom gombás ételekben. Kb. 10 perc alatt, közepes lángon, néha megkevergetve megpuhítottam a gombát. Majd robotgépbe tettem egy marék sós pörkölt mogyorót (ez volt otthon, ha kesudióval csináltam volna, akkor az előtte megpörkölöm). Kenhetőnek kell lennie, ezért ha kell, lehet még hozzá tenni egy kis olajat. Ennyi volt, lehet variálni a csonthéjasok váltogatásával és a fűszerekkel, ez is isteni finom lett :)