Karácsonyi vegán bevásárlás

Elmentem ma egy Bijo boltba. Én nem ismertem, ez egy reformtermékeket árusító bolt és webáruházlánc, egészségtudatos vásárlóknak, és van öngyógyító központjuk, de ott nem voltam. Két dolgot akartam venni, de több mint 1 órát töltöttem ott, és persze több mindent vettem :)

img_1659.JPG

A Bijo nem vegán bolt, de nagyon sok vegán termékük is van. Sőt, vegán és cukormentes termékek egész sora van :)

Eredetileg kombu algáért és narancsolajért mentem. Utóbbi nem volt, előbbi igen, ebből lesz a karácsonyi "halászlé". Vettem még felvágottat, sajtot és kolbászt, és amikor beszabadultam az édességekhez... hát nagyon önuralom kellett, hogy ne vegyek meg mindent :) Így csak diétás chilis étcsokit vettem és rebarbarás eperdzsemmet. Emellett találtam nagyon olcsón magyar gyártású, állatkísérlet-mentes folyékony szappant, és egy biosört is beraktam, mert miért ne :) Több boltjuk van szerte az országban, de bárhová ki is szállítanak. Ha nem ismertétek még ti sem, nézzétek meg, mert érdemes!